Основи створення веб-додатків – теми курсових робіт
Студенти можуть вибрати будь-яку з наведених тем або запропонувати власну.
Затвердження теми курсової роботи здійснюється в процесі обговорення основних технічних засад виконання роботи з викладачем.
- Форум
- Онлайн-чат
- БД наукових проектів
- БД замовлення авіаквитків
- Авторизація через соціальні мережі
- Медіагалерея (створення альбомів з фотографіями)
- Інтеграція відео з соціальних мереж
- БД випускників ФТІ
- БД наукових публікацій
- Генерація БД заданої користувачем структури
- Об’єктна БД групи студентів ВНЗ
- БД IT-спеціалістів
- БД підприємств-работодавців
- Реалізувати автономний модуль реєстрації, яким використовується автономний зовнішній файл з реєстраційними даними (що зашифровані з використанням відомих алгоритмів шифрування), представляється інтерфейс користувача, реалізована система взаємодії з адміністратором (можливо, віддаленого). Можливо наповнення цього модуля і іншими функціями (Наприклад, зберігання реєстраційних даних у системному реєстрі в закодованому вигляді).
- Розробити розподілену систему дистанційного навчання. Реалізувати режим ведення журналу відвідувань, тематичного діалогу «питання – відповідь» та можливість відкладеного сеансу роботи.
- Розробити оболонку, в якій при реєстрації користувачу в якому-небудь каталозі автоматично розміщаються дані cookie в залежності від рівня послуг, що надаються. При наступній реєстрації записані дані cookie повинні забезпечити автоматичне налаштування на поточного користувача.
- Розробити розподілену систему-оболонку, що дозволяє в інтерактивному режимі створювати файл бази даних з форматом, вибраним із списку. При цьому файл повинен створюватись на сервері та з заданими полями.
- Розробити розподілену систему діагностики клієнтського комп’ютера, яка після реєстрації поточного користувача надає йому дані про його робоче місце у форматі HTML.
- Те ж саме, що й 6 + надання рекомендацій по вибору оптимального програмного забезпечення виходячи з роду занять користувача.
- Розробити серверний модуль побудови графіків функцій з використанням синтаксичного аналізатора виразів (аналіз символьної формули, введеної користувачем).
- Розробити розподілену систему оцінки знань по конкретній предметній області. Передбачити пошаговий режим роботи, пакетний режим, накопичування балів та, можливо, видачу рекомендацій.
- Розробити розподілений аналог експертної системи пошуку несправностей. Аналог, оскільки для професіональних систем такого роду як правило використовуються інші засоби та наукові концепції.
- Розробити розподілену Web-систему наукового інституту. Передбачити базу даних легітимних користувачів системи, які можуть додавати інформацію в інтерактивному режимі.
- Розробити Internet-магазин з можливістю святкового пониження цін.
- Розробити Internet-магазин з можливістю відкладеної оплати покупки.
- Розробити Internet-магазин з можливістю оформлення доставки, повідомлення по електронній пошті о вартості покупки та виборі валюти.
- Розробити систему автоматичного розрахунку свят на вибраний рік. Передбачити можливість додавання свят користувача та їх збереження у БД.
- Розробити систему-гороскоп з вибором найбільш вдалого (за різними критеріями) партнера серед відомих людей.
- Розробити систему автоматичної генерації HTML-сторінки в залежності від кількості фреймів, їх розташування, вибраних елементів керування. Передбачити перевірку коректності заданих параметрів. Генерація сторінки повинна виконуватись на сервері. Сама сторінка повинна відображатись у новому вікні браузера, а також зберігатися у якому-небудь клієнтському каталозі у текстовому вигляді.
- Розробити систему тестування абітурієнтів за профільними областями знань. Після визначення числа набраних балів треба порекомендувати перелік вузів, у які вони можуть поступити у поточний момент.
- Розробити розподілену систему навчання в заданій області знань, аналогічну грі «Тетріс». Декілька ієрархій питань з зростаючою складністю та зменшенням часу на вибір відповіді.
- Розробити систему оцінки «зрілості суджень» людини. В системі повинні бути передбачені питання в залежності від віку людини, області її професійних інтересів. Крім того, необхідно передбачити декілька категорій «життєвих» питань загального призначення. Розробити систему критеріїв оцінок даних відповідей.
- Розробити систему оцінки знань іноземної мови. Необхідно передбачити можливість тестування знань декількох мов, а також отримання середньої оцінки. Повинно бути сформульовано декілька категорій питань різних рівнів складності.
- Розробити систему оцінки глибини знань в області інформаційних технологій. Передбачити питання по існуючим засобам розробки, мовам програмування, протоколам та основним поняттям. В випадку неправильної відповіді система повинна видавати підказки, однак при цьому відповідь оцінюється більш низькою кількістю балів.
- Розробити систему навчання по фізиці, при цьому складність питань повинна знижатися від початку до кінця (в зворотному напрямку). При неправильній відповіді на поточне питання повинно задаватися більш легке питання. В результаті повинна бути вирахувана середня сума балів, а також даватись рекомендації щодо необхідності більш глибокого освоєння якого-небудь розділу фундаментальної науки.
- Інша тема за бажанням студента (обговорюється та узгоджується з викладачем).
|