НТУУ "КПІ" Фізико-Технічний Інститут

Кафедра інформаційної безпеки

×
Вхід:

Основи створення веб-додатків – теми курсових робіт

Студенти можуть вибрати будь-яку з наведених тем або запропонувати власну.
Затвердження теми курсової роботи здійснюється в процесі обговорення основних технічних засад виконання роботи з викладачем.

  1. Форум
  2. Онлайн-чат
  3. БД наукових проектів
  4. БД замовлення авіаквитків
  5. Авторизація через соціальні мережі
  6. Медіагалерея (створення альбомів з фотографіями)
  7. Інтеграція відео з соціальних мереж
  8. БД випускників ФТІ
  9. БД наукових публікацій
  10. Генерація БД заданої користувачем структури
  11. Об’єктна БД групи студентів ВНЗ
  12. БД IT-спеціалістів
  13. БД підприємств-работодавців
  14. Реалізувати автономний модуль реєстрації, яким використовується автономний зовнішній файл з реєстраційними даними (що зашифровані з використанням відомих алгоритмів шифрування), представляється інтерфейс користувача, реалізована система взаємодії з адміністратором (можливо, віддаленого). Можливо наповнення цього модуля і іншими функціями (Наприклад, зберігання реєстраційних даних у системному реєстрі в закодованому вигляді).
  15. Розробити розподілену систему дистанційного навчання. Реалізувати режим ведення журналу відвідувань, тематичного діалогу «питання – відповідь» та можливість відкладеного сеансу роботи.
  16. Розробити оболонку, в якій при реєстрації користувачу в якому-небудь каталозі автоматично розміщаються дані cookie в залежності від рівня послуг, що надаються. При наступній реєстрації записані дані cookie повинні забезпечити автоматичне налаштування на поточного користувача.
  17. Розробити розподілену систему-оболонку, що дозволяє в інтерактивному режимі створювати файл бази даних з форматом, вибраним із списку. При цьому файл повинен створюватись на сервері та з заданими полями.
  18. Розробити розподілену систему діагностики клієнтського комп’ютера, яка після реєстрації поточного користувача надає йому дані про його робоче місце у форматі HTML.
  19. Те ж саме, що й 6 + надання рекомендацій по вибору оптимального програмного забезпечення виходячи з роду занять користувача.
  20. Розробити серверний модуль побудови графіків функцій з використанням синтаксичного аналізатора виразів (аналіз символьної формули, введеної користувачем).
  21. Розробити розподілену систему оцінки знань по конкретній предметній області. Передбачити пошаговий режим роботи, пакетний режим, накопичування балів та, можливо, видачу рекомендацій.
  22. Розробити розподілений аналог експертної системи пошуку несправностей. Аналог, оскільки для професіональних систем такого роду як правило використовуються інші засоби та наукові концепції.
  23. Розробити розподілену Web-систему наукового інституту. Передбачити базу даних легітимних користувачів системи, які можуть додавати інформацію в інтерактивному режимі.
  24. Розробити Internet-магазин з можливістю святкового пониження цін.
  25. Розробити Internet-магазин з можливістю відкладеної оплати покупки.
  26. Розробити Internet-магазин з можливістю оформлення доставки, повідомлення по електронній пошті о вартості покупки та виборі валюти.
  27. Розробити систему автоматичного розрахунку свят на вибраний рік. Передбачити можливість додавання свят користувача та їх збереження у БД.
  28. Розробити систему-гороскоп з вибором найбільш вдалого (за різними критеріями) партнера серед відомих людей.
  29. Розробити систему автоматичної генерації HTML-сторінки в залежності від кількості фреймів, їх розташування, вибраних елементів керування. Передбачити перевірку коректності заданих параметрів. Генерація сторінки повинна виконуватись на сервері. Сама сторінка повинна відображатись у новому вікні браузера, а також зберігатися у якому-небудь клієнтському каталозі у текстовому вигляді.
  30. Розробити систему тестування абітурієнтів за профільними областями знань. Після визначення числа набраних балів треба порекомендувати перелік вузів, у які вони можуть поступити у поточний момент.
  31. Розробити розподілену систему навчання в заданій області знань, аналогічну грі «Тетріс». Декілька ієрархій питань з зростаючою складністю та зменшенням часу на вибір відповіді.
  32. Розробити систему оцінки «зрілості суджень» людини. В системі повинні бути передбачені питання в залежності від віку людини, області її професійних інтересів. Крім того, необхідно передбачити декілька категорій «життєвих» питань загального призначення. Розробити систему критеріїв оцінок даних відповідей.
  33. Розробити систему оцінки знань іноземної мови. Необхідно передбачити можливість тестування знань декількох мов, а також отримання середньої оцінки. Повинно бути сформульовано декілька категорій питань різних рівнів складності.
  34. Розробити систему оцінки глибини знань в області інформаційних технологій. Передбачити питання по існуючим засобам розробки, мовам програмування, протоколам та основним поняттям. В випадку неправильної відповіді система повинна видавати підказки, однак при цьому відповідь оцінюється більш низькою кількістю балів.
  35. Розробити систему навчання по фізиці, при цьому складність питань повинна знижатися від початку до кінця (в зворотному напрямку). При неправильній відповіді на поточне питання повинно задаватися більш легке питання. В результаті повинна бути вирахувана середня сума балів, а також даватись рекомендації щодо необхідності більш глибокого освоєння якого-небудь розділу фундаментальної науки.
  36. Інша тема за бажанням студента (обговорюється та узгоджується з викладачем).